سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
مدیرعامل موسسه خاطره سرای نشاط:
هدف اصلی موسسه با مردم و برای مردم بودن است 
 
منیژه قویدل کلور مدیرعامل موسسه خاطره سرای نشاط:
هدف اصلی موسسه با مردم و برای مردم بودن است/
علاقمندیم هنر ایرانیان را در داخل و خارج از کشور معرفی کنیم.
 
 
 
 
 
 
سرویس فرهنگی موج برنا - غریب به سه سال است که موسسه "خاطره سرای نشاط " در گیلان فعالیت دارد و در طی این ۳ سال توانسته مجری برنامه های فرهنگی باشد . 
روابط عمومی موسسه خاطره سرای نشاط ؛ منیژه قویدل کلور با اشاره به اهمیت فرهنگ و هنر در جامعه افزود : مایلم در ابتدا به جمله ای از مقام معظم رهبری اشاره کنم که فرمودند : فرهنگ آن چیزی است که حاضرم جانم را برایش فدا نمایم .
منیژه قویدل کلور مدیر عامل خاطره سرای نشاط با اشاره به اینکه از ابتدا فعالیت مدنظر هیئت مدیره با مردم و برای مردم بوده ، افزود : در طی ۳ سال فعالیت موسسه مجری برنامه های متنوعی بودیم و اولین اولویت ما در کنار مردم و برای مردم بودن بوده و همچنان با همین الگو در فعالیت هستیم .
 
منیژه قویدل کلور افزود : یکی دیگر از اهداف ما تداعی کردن " هنر نزد ایرانیان است و بس " و از همین رو در تفکر بیان و نمایش هنر ایرانی با در نظر گرفتن همه سلیقه ها هستیم و امیدواریم به سمت معرفی هنر ایرانی در کشورهای منطقه و جهان باشیم .
وی در ادامه افزود : یکی دیگر از اهداف موسسه آموزش مهارت های زندگی در قالب اجرای هنرهای نمایشی شاد و موزیکال برای کودکان و نوجوانان عزیز می باشد .از آنجائیکه معتقدیم فرهنگ بوسیله آموزش و فرهنگ سازی در جامعه عمومیت پیدا می کند و و به نسل بعدی هم منتقل می شود و از این رو در بخش کودکان و نوجوانان به عنوان آِینده سازان این مرز و بوم ، تعصب و تاکید بیشتری داریم . 

 

 
مدیر عامل موسسه خاطره سرای  نشاط با اشاره به تنوع قومیتها و هنرهای مرسوم در ایران گفت : ایران با توجه به پراکندگی قومیتها مهد تنوع در هنرهای نمایشی است و‌ همچنان می تواند بستری مناسب برای بیان جذابیتها و خلاقیتهای ایرانیان باشد .
 
Image result for ‫حاجیلی منطقه آزاد انزلی‬‎Image result for ‫تهران دابشو در رشت‬‎
 
 
 
 
 
 
 
 
 
وی در ادامه افزود : در بسیاری از برنامه ها و ایام خاص هم مسیر مردم بوده ایم و با افتخار اعلام می دارم که این همراهی در مناسبتهای مذهبی هم شکل گرفته است ، که آخرین آن هم نوایی و مرثیه خوانی بانوان زینبی در شام غریبان آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام بوده است .
 
قویدل در پایان مهمترین برنامه های برگزار شده توسط این موسسه را به شرح ذیل برشمرد :
اخذ مجوز اجرای برنامه ( جنگ شادی ) از اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در مدارس شهر رشت و کانونهای فرهنگی تربیتی سراسر استان در سال 1395 و 1396
برگزاری جشنواره اردوی دانش آموزی در اردیبهشت ماه 1396در خشکبیجار و سال 1397 در اردوگاه شهید مطهری فومن به مدت یک ماه
جشنواره نمایشنامه نویسی - خاتم الانبیا رشت ۹۶/۶/۷ 
کنسرت مهدی احمدوند - رودسر Image result for ‫بانوان زینبی در شام غریبان رشت‬‎۹۶/۶/۱
کنسرت سالار عقیلی - تالار گلستان Image result for ‫بانوان زینبی در شام غریبان رشت‬‎۹۶/۹/۱۸
چرخ مهربانی۲ در تالار یاس-خشکبیجار  ۹۶/۱۰/۳۰
عموهای فیتله ای - سالن شهدای لاهیجان ۹۶/۱۱/۱
طنز صمد و ممد - تالار ماه عسل ۹۶/۱۲/۱۳
امید حاجیلی - منطقه آزاد انزلی ۹۷/۵/۲۴
همایش بانوان زینبی - پیاده راه فرهنگی رشت ۹۷/۶/۳۱
 
#موج_برنا_فرهنگی
#خاطره_سرای_نشاط
 



 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna